Metin ESER Consulting Services
Copyright ©2004 by Metin ESER Consulting Services. All Rights Reserved. Tüm Hakları Saklıdır. Bu Belgenin
Tümü ya da Bir Kısmı Kopya Edilemez, Ticari Olan ya da Olmayan Hiçbir Amaç İçin
Kullanılamaz, Yayımlanamaz. Aksi Durumun Oluşması Halinde Sebebiyet Veren ve
Faydalanan Kişi ve Kuruluşlar Tüm Sonuçlarıyla Hukuki ve Cezai Sorumluluğu
Şimdiden Üstlenirler.
KALİTE - GIDA - ÇEVRE - İŞ GÜVENLİĞİ
(KGCI)
Eğitim tarihleri, eğitim yeri ve eğitimin detayları hakkında bilgi@metineser.com.tr adresinden bilgi alınız.
EĞİTİMİN AMACI
Günümüzün standart işletme yönetimi biçimi olan KALİTE - GIDA - ÇEVRE - İŞ GÜVENLİĞİ yönetim sistemi standartlarını ve bu yönetim sistemlerine ilişkin Toplam Kalite Yönetimi ve Mükemmellik modeli anlayışını firmalarına kazandıracak katılımcıları bu konularda eğitmek; KALİTE - GIDA - ÇEVRE - İŞ GÜVENLİĞİ yönetim sistemi standartlarını sağlayan bir yönetim sistemi kurmak veya geliştirmektir.
EĞİTİMİN ÖZELLİĞİ
Söz konusu eğitimimiz, bilgi vermenin yanı sıra bir davranış geliştirme eğitimi olup, katılımcılarda konuya ilişkin temel davranış kalıplarının idrak edilmesini ve uygulamaya sokulmasını amaçlar. Metin ESER Consulting Services uzmanlarınca geliştirilen bu eğitimimizin özelliği, katılımcıların kafalarındaki soru işaretlerini ve şüphelerini eğitim esnasında tartışma konusu yaparak Etkileşimli (Diyalektik) Eğitim Yöntemi uygulanmasıdır. Böylece eğitimimiz; açık bir iletişime, detaylı bir öğrenmeye ve kalıcı bir davranış değişikliğine sebep olmaktadır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
·
TS EN ISO 9001:2000 Kalite Yönetimi Sistem Yaklaşımı
· Kalite Kavramları – Tanımlar
· Kalite Yaklaşımları
· Kalite Maliyetleri
· Kalite Yönetim Prensipleri
· TS EN ISO 9000 Kalite Yönetimi Sisteminin Kapsamı
· TS EN ISO 9001:2000
· Proses Yaklaşımı
· Gıda Güvenliğinde Sistem Yaklaşımı – HACCP
· Gıda Sektöründe Kalite ve Güvenlik Yönetimi
· Tehlike Analizi ve Kritik Kontrol Noktaları (Haccp)
· Önemli Haccp Terimleri Ve Haccp İlkeleri
· Haccp Sisteminin Uygulanması
· Haccp Uygulanmasının Sağlayacağı Yararlar
· Haccp ve Kalite Yönetim Sisteminin Entegrasyonu
· İş Sağlığı İş Güvenliği Yönetimi Sistemi – OHSAS
· Kaza Teorisi
· Kaza Maliyeti
· İş Kazalarının Etkileri
· Meslek Hastalığı
· OHSAS 18001
· İş Sağlığı İş Güvenliği İçin Çerçeve
· Risk Tayin Prosesi
· İSG Programının Planlanması – Geliştirilmesi
· OHSAS ve Kalite Yönetim Sisteminin Entegrasyonu
· Kalite Yönetimi Sistemlerinin Yasal Boyutları
· Yasal Yükümlülükler
· Çevre Yönetimi
· Çevre Yönetiminin Planlanması – Geliştirilmesi
· Çevre Yönetim Sisteminin Entegrasyonu
· Çevre Yönetimi Sistemlerinin Yasal Boyutları
· Yasal Yükümlülükler
KATILIMCI PROFİLİ
Yönetim kademelerinde çalışan tüm personel, insan kaynakları, eğitim ve kalite yönetimi sorumlusu ve personelleri, her kademe için yönetici ve yönetici adayları, kalite yönetimi standartlarını (KALİTE/HACCP/OHSAS/ÇEVRE) TOPLUCA TANIMAK VE BÜTÜNLEŞTİRMEK isteyen herkes veya bu standartlara uygun bir yönetim sistemi kurmakla sorumlu kalite/gıda/iş sağlığı/çevre yönetim sistemleri faaliyet yöneticileri ve / veya uzmanları.
EĞİTİM SAATİ – SÜRESİ
Eğitim Saati : 10.00-13:00 / yemek arası / 14:00-17:00
Eğitim Süresi : 2 gün – Toplam 12 Saat
KATILIM KOŞULLARI
·
Öğle yemekleri, çay-kahve, meşrubat, diğer ikramlar ve eğitim
malzemeleri
ile
otopark hizmeti
şirketimizce karşılanacak olup, ücrete dahildir.
·
Aynı şirketten 3-5 (üç-beş) kişi
katılımlarda % 5; 6-9 (altı-dokuz) kişi katılımlarda % 7; 10 (on) kişi ve üstü
katılımlarda % 10 indirim uygulanmaktadır.
· Program sonunda katılımcılara sertifika verilir.
· Kesin kayıt için Eğitim Talep Formunu doldurup e–mail yoluyla göndermesi gerekmektedir.
· Metin ESER Consulting Services, önceden bilgilendirmek suretiyle gerektiğinde eğitmeni ya da eğitim salonunu değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutar.
Bize Ulaşın |
:
www.metineser.com.tr |
Bilgi için | :
bilgi@metineser.com.tr |
Kalite Eğitimlerindeki Katılımcılarımız Hakkımızda Ne Dediler:
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Anlatım şekli ve konuları işleme yöntemi, konuların birbileri ile olan
bağlantılarını sağlamak açısından çok güzel. Aldığım eğitimden yararlandığımı ve
eğitim öncesi ve sonrası bakış açımın değiştiğini rahatlıkla söyleyebilirim."
Abdullah DEĞER, Üretim Müdürü
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Firmanızın, Müşteri Memnuniyeti ve Kalite Yönetimi hakkındaki fikirleri çok
iyi. Bu içeriğin ayrıca Sayın Metin ESER Bey tarafından yorumlanması hepimiz
tarafından çok beğenildi. Düşünmenin hazzını aldık, çok keyifliydi."
Yusuf DAVUTOĞLU, Satış Destek Görevlisi
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Eğitimden çok memnun kaldım ve bana katkıları olduğunu düşünüyorum. Eğitim
süreci içinde eksiklerimizin ortaya çıkması, firmamızın bunları düzeltme fırsatı
yaratması olarak bir şanstır. Özellikle Bölge-Merkez ilişkilerinin zayıflığı ve
kurulan ISO 9001 sisteminde eksiklerimizin ortaya çıkması kendimizi geliştirme
alanlarımızı daha iyi tespit etmemizi sağlayacaktır. Ayrıca eğitimi veren
kişinin birikimi ve kapasitesi hayranlık vericiydi."
Bülent TURAN, Ege Bölgesi Satış Sorumlusu
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Farkındalık yaratan, uygulamaya yönelik, çok yararlı bir eğitim."
Ayfer ULUSOY, Mali ve İdari İşler Müdürü
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"İki yıldır firmanızdan aldığımız eğitimler sayesinde yaptıklarımızın,
yapamadıklarımızın ve yapabileceklerimizin farkına vardık."
Melek PİRCİVAN, Satış Müdürü
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Başarılı, anlatımı sade ve anlayabileceğimiz bir eğitim aldık. Bence çalışan
herkesin alması gereken bir eğitim."
Çilem ÖZÇELİK, İdari İşler Asistanı
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Son derece faydalı bir eğitim. Yeni kavramlar ve yeni ufuklar görmek açısından
mükemmel."
Sümer İDİL, Dış Ticaret Koordinatörü
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Çok faydalı bir eğitim."
Raşit KADIOĞLU, İstanbul Bölge Sorumlusu
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Sn. Metin ESER Bey konuya hakim, açık ve anlaşılır bir şekilde ifade etti.
Uygulamalarla birlikte eksiklerimizi gidereceğimize inanıyorum. Teşekkürler."
Hamit MİS, Bölge Satış Sorumlusu
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"İki gün boyunca aldığımız eğitimde çok gerekli bilgiler aldık. Eksiklerimizi
belirleyip bunların üzerine eğilmek gerektiği konusunda hem fikir olduk.
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim."
Halit YILDIRIM, İç Anadolu Bölge Sorumlusu
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Kesinlikle çok eğitici bir eğitim hizmeti olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Bence şirket çalışanlarının kesinlikle alması gereken bir eğitim olduğu
kanısındayım. Vermiş olduğunuz eğitim için teşekkür ederim. Ağzınıza sağlık.
TEŞEKKÜRLER!."
Engin İNCE, İç Anadolu Satış Sorumlusu
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Çok iyi buldum. Kişisel açıdan Kalite Yönetiminin nasıl yapılabileceğini
anlamış oldum."
M. Cihan ÖZŞİRİN, İstanbul-Bursa Satış Sorumlusu
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Eğitimle ilgili verimli bilgiler edindim. İnsanların kendini geliştirmesi için
asıl başlangıcın kendinde olduğunun farkına vardım. Önemli olan bu değişimi
başarmaktır. Ekip olarak nasıl organize olacağımızı, kişinin başarısını nasıl
artıracağını, dış engellerin nasıl aşılacağını etkili bir şekilde öğrettiniz.
Farklı bir bakış açısı verdiniz, teşekkür ederim."
Meliha Temel ARSLAN, Muhasebe Müdürü
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Kendimde tam olduğunu gördüğüm şeylerin aslında tam olmadığının farkına
varabilmemi sağladınız. Sorunlarımızın nasıl aşılabileceğinin yolunu tam ve
eksiksiz gösterdiniz. En önemlisi de, eğitmenimizin bize karşı sempatisi ve
eğitim boyunca güleryüzü olmasıydı, bu durum daha da zevk alarak eğitime
katılmamızı sağladı. Teşekkürler."
Hakan YILMAZ, İstanbul Bölgesi Satış Destek
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Çok keyifli bir eğitimdi."
Asuman SÖKER, Laboratuvar Sorumlusu, ARGE
ULUSOY TOHUMCULUK LTD. ŞTİ., 03-04 ŞUBAT 2006, ANKARA
(Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi sonrasında)
"Anlatımınız çok iyi, anlaşılabilir."
Mustafa BASUT, Bölge Satış Destek
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetim Sistemleri İç Tetkik Eğitimi sonrasında)
"Bir firma için İç Tetkik, Kalite Yönetimi Sistemi çatısı altında olmazsa
olmazlardan olan bir konu. İçerik ve sunum yeterli düzeyde. Yapılan
örneklemelerin firmamızda kullanılan prosedürlerden seçilmesi konunun empoze
edilmesi açısından çok güzeldi. Eğitimden sonuç olarak çok şey aldığımdan
eminim. Aldığım eğitimi işyerimizdeki uygulamalarda kullanmak için
sabırsızlanıyorum.Tüm detaylarıyla verimli bir eğitim ve sunum oldu."
Ferhan ORTATEPE, Makina Mühendisi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetim Sistemleri İç Tetkik Eğitimi sonrasında)
"Konularla ilgili anlatım mükemmel."
Mehmet NAZİK, Kalite Kontrol Şefi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetim Sistemleri İç Tetkik Eğitimi sonrasında)
"KYS içerisinde İç Tetkik’in önemi iyi anlaşılmış oldu. Eğitimin KYS’nin
başarıya ulaşabilmesi için faydalı olduğuna inanıyorum. Verdiğiniz değerli
bilgilerden dolayı teşekkür ederim."
Fahrettin ÇALI, Şatış Uzmanı
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetim Sistemleri İç Tetkik Eğitimi sonrasında)
"Eğitim çok faydalı oldu."
Özgür KARUT, İmalat Şefi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetim Sistemleri İç Tetkik Eğitimi sonrasında)
"Kalite İç Tetkik konusundaki eğitim, bize ve firmaya katma değer getirecek
şekilde örneklerle anlatıldı."
Fehmi ÇİÇEK, İmalat Şefi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetim Sistemleri İç Tetkik Eğitimi sonrasında)
"İç Tetkik konusunun, TS-ISO 9000 standartında bahsedilen şeklinin ana
prensiperini anlama konusunda faydalı bir eğitim oldu. Ayrıca mevcut İç Tetkik
prosedürümüzün iyileştirilmesi yönünde de ışık tuttu. Tetkikçinin nasıl bir
yaklaşımda bulunması gerektiği konusunun işlenmesi önemliydi."
Mehmet ÖZCAN, İnşaat Mühendisi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetim Sistemleri İç Tetkik Eğitimi sonrasında)
"Kalite Yönetim Temsilcisi olarak ilk defa aldığım bu eğitim klasik tetkikçi
anlayışını kırıp farklı bir tetkikçi anlayışını yakalamama oldukça faydası
olmuştur."
M. Orhan DOĞAN, Kalite Yönetim Temsilcisi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetim Sistemleri İç Tetkik Eğitimi sonrasında)
"İç Tetkik Eğitimi de şirketinizden aldığım diğer eğitimler gibi çok faydalı
oldu. Bu konunun bana kattığı en önemli şey, İç Tetkikin sürekli gelişmeyi
sağlamak için oldukça önemli, hatta olmazsa olmaz bir konu olduğudur.
Danışmanlık firmanıza ve size çok teşekkür ederiz."
Rumiye Elçin FAKILAR, Danışma Memuru
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetim Sistemleri İç Tetkik Eğitimi sonrasında)
"İç Tetkikle ilgili konu ve uygulamaları öğrendik. Bu eğitim için firmanıza
teşekkür eder, çalışmalarınızda başarılar dilerim."
Zeynep ERZENCİ, Satınalma Uzmanı
KAMBETON LTD. ŞTİ., 04 MART 2006, ADANA
(Kalite Yönetimi Sistemleri İç Tetkik Eğitimi
sonrasında)
"Akıcı ve etkin bir anlatım şekli, izleyeni sıkmadan konunun özüne inen aktarma
modeli."
Ender ATEŞ, Bilgi İşlem