Metin ESER Consulting Services
Copyright ©2004 by Metin ESER Consulting Services. All Rights Reserved.
Tum Hakları Saklıdır. Bu Belgenin Tümü ya da Bir
Kısmı Kopya Edilemez, Ticari Olan ya da Olmayan Hiçbir Amaç İçin Kullanılamaz,
Yayımlanamaz. Aksi Durumun Oluşması Halinde Sebebiyet Veren ve Faydalanan Kişi
ve Kuruluşlar Tüm Sonuçlarıyla Hukuki ve Cezai Sorumluluğu Şimdiden
Üstlenirler.
ETKİLİ İLETİŞİM İÇİN
DAVRANIŞ GELİŞTİRME
(EIDG)
Eğitim tarihleri, eğitim yeri ve eğitimin detayları hakkında bilgi@metineser.com.tr adresinden bilgi alınız.
EĞİTİMİN AMACI
Alışagelmiş iletişim anlayışını ve iletişim davranışlarını sorgulayarak, iletişimde yaratıcılığı devreye sokacak yeni bir iletişim anlayışı inşa etmek; insan ilişkilerini bilinçli yönlendirmek, iletişim sorunlarıyla baş etme becerisi kazandırmak, gereksiz tartışma ve zamanın boşa harcanmasını ortadan kaldırmak için ihtiyaç duyulan iletişim yöntem ve tekniklerini kazandırmak; hayatın tüm alanlarında başarılı olmak için iletişimde hedef koymak ve hedefe kararlı ve bilinçli biçimde gitme becerisi kazandırmak; iletişimin iş sonuçlarını olumlu yönde etkilemesini sağlamaktır.
EĞİTİMİN ÖZELLİĞİ
Söz konusu eğitimimiz, bilgi vermenin yanı sıra bir davranış geliştirme eğitimi olup, katılımcılarda konuya ilişkin temel davranış kalıplarının idrak edilmesini ve uygulamaya sokulmasını amaçlar. Metin ESER Consulting Services uzmanlarınca geliştirilen bu eğitimimizin özelliği, katılımcıların kafalarındaki soru işaretlerini ve şüphelerini eğitim esnasında tartışma konusu yaparak Etkileşimli (Diyalektik) Eğitim Yöntemi uygulanmasıdır. Böylece eğitimimiz; açık bir iletişime, detaylı bir öğrenmeye ve kalıcı bir davranış değişikliğine sebep olmaktadır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
KATILIMCI PROFİLİ
Çalışan, çalışmayan, yönetici, personel, her kademeden HERKES, TÜM İNSANLAR; karma ya da homojen gruplar halinde olabilir.
EĞİTİM SAATİ – SÜRESİ
Eğitim Saati : 10.00-13:00 / yemek arası / 14:00-17:00
Eğitim Süresi : 2 gün – Toplam 12 Saat
KATILIM KOŞULLARI
·
Öğle yemekleri, çay-kahve, meşrubat, diğer ikramlar ve eğitim
malzemeleri
ile
otopark hizmeti
şirketimizce karşılanacak olup, ücrete dahildir.
·
Aynı şirketten 3-5 (üç-beş) kişi
katılımlarda % 5; 6-9 (altı-dokuz) kişi katılımlarda % 7; 10 (on) kişi ve üstü
katılımlarda % 10 indirim uygulanmaktadır.
· Program sonunda katılımcılara sertifika verilir.
· Kesin kayıt için Eğitim Talep Formunu doldurup e–mail yoluyla göndermesi gerekmektedir.
· Metin ESER Consulting Services, önceden bilgilendirmek suretiyle gerektiğinde eğitmeni ya da eğitim salonunu değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutar.
Bize Ulaşın |
:
www.metineser.com.tr |
Bilgi için | :
bilgi@metineser.com.tr |
Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimindeki Katılımcılarımız Hakkımızda Ne Dediler:
TYH ULUSLARARASI TEKSTİL PAZARLAMA SANAYİ TİCARET A.Ş., 13 TEMMUZ 2008, İSTANBUL
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok yararlı olmuştur."
Zekeriya DENİZ, Üretim Yöneticisi
DEYZ TEKSTİL, 13 TEMMUZ 2008, İSTANBUL
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitim çok yerine oldu. Gerekli bilgiler alındı."
Mehmet CANTÜRK, İmalat Müdürü
DEYZ TEKSTİL, 13 TEMMUZ 2008, İSTANBUL
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Verilen eğitimden çok memnun kaldığımı belirtmek istiyorum."
Barış İNCE, Ütü-Paket Şefi
TYH ULUSLARARASI TEKSTİL PAZARLAMA SANAYİ TİCARET A.Ş., 13 TEMMUZ 2008,
İSTANBUL
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Öncelikle Metin Eser Kuruluşuna daha sonra eğitimi veren Sn. Metin ESER’ e
teşekkür ederim. Faydalı bir eğitim olduğuna inanıyorum."
Münevver YILDIRIM, Fason Kalite - Kontrol
TYH ULUSLARARASI TEKSTİL PAZARLAMA SANAYİ TİCARET A.Ş., 13 TEMMUZ 2008,
İSTANBUL
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İnsan iletişimlerinde eksik noktalarımızın tamamlanması ve yanlış bilinen
olgularımızın doğru yöne yönelmesi açısından büyük önem taşımaktadır."
Z. Uğur EROĞLU, LOL Sorumlusu
DEYZ TEKSTİL, 13 TEMMUZ 2008, İSTANBUL
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Faydalı bir eğitim süreci geçirdiğimi düşünüyorum."
Fatih CANTÜRK, Makine Teknikeri
DEYZ TEKSTİL, 13 TEMMUZ 2008, İSTANBUL
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok güzel oldu, iyi de geçti. Hocamıza sonsuz teşekkürlerimi arz ederim. Ağzına
sağlık."
Adem YILMAZ, Bant Şefi
DEYZ TEKSTİL, 13 TEMMUZ 2008, İSTANBUL
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok iyi konular konuşuldu."
Aydın ERDOĞAN Kesim Şefi
DEYZ TEKSTİL, 13 TEMMUZ 2008, İSTANBUL
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitimin çok yararlı olduğu görüşündeyim. Eğitmenimiz Sn. Metin ESER Bey’in
büyük katkısı olduğunu düşünüyorum. Teşekkür ederim."
Cengiz ÖZTÜRK, Bant Şefi
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitim süresi yeterli ve eğitmen konusuna hâkim."
Erdinç YONAK, Kalite Kontrol Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Pratik, uygulanabilir tekniklere de yer verilen etkili bir eğitim olduğunu
düşünüyorum."
Betül YILMAZ, Kalite Güvence Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Firmamızın ihtiyacı olan bir eğitimi konuya hâkim bir eğitmen tarafından
verildiği için tarafınıza teşekkür ederim. Çok olumlu geçen bir eğitim."
Hasan ÖZGÜR, Bilgi İşlem
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitmen konuya hâkim ve güzel bir anlatıcı. Eğitim ise bilgilendirici ve
gerçekten etkili bir eğitim."
Derya AKBEY,
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok olumlu ve faydalı bir eğitim olduğunu düşünüyorum."
Aytaç MUSLU, Kalite Yöneticisi
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok faydalı ve kişisel gelişimimize katkısı oldu ve davranış yanlışlarımızı
görmüş olduk."
Muammer ÇOKADAR, Yrd. G. Lideri
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok haz aldım."
Metin KOYUN, Aşçıbaşı
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok iyi ve sağlıklı bir eğitim. İnsan ilişkilerini çok doğru açıkladınız."
Bircan GÜLER, Kalite Kontrol
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Faydalı, farklı bir eğitimdi. Düşüncelerimizi, bildiklerimizi farklı düşünme ve
yorumlamaya sebebiyet verebilecek bir eğitimdi."
Özlem GÜRVARDAR,
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Gerekli bir eğitimdi. Faydalı olacağına inanıyorum."
Meliha OĞUZ, Muhasebe
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitimin amacına ulaştığı kanaatindeyim."
Hakan ÖZKAN, Lojistik Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Olumlu bir eğitimdi."
Semih ADALI, Üretim Planlama Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Son derece etkili, proaktif bir birliktelikti. Teşekkürler."
Süleyman Sıtkı ERGUN, Yönetim
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Etkili bir eğitim oldu."
Yasemin AZAR, Satınalma Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitim sağlıklı ve neşeli geçti. Metin Hoca’mıza çok teşekkür eserim."
Adem KÖYLÜ, Kalite Kontrol
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Güzel bir eğitim oldu. İletişim hakkında bilgilendirme yapıldığı için kendime
katkı sağladı."
Mevlüt AY, Vardiye Amiri
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İnsanlarla genel anlamda iyi bir iletişim kurmanın yollarının eğitimini aldık.
Yararlı bir eğitim olduğunu düşünüyorum."
Emre YÜKSELEN, Kalıp Tasarım
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Başarılı, aktif, olumlu, gerçek ve etkileyici bir eğitim."
Metin AKMAN, Muhasebe
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Son derece yararlı, etkili bir eğitimdi."
Melih SAVU, Hamur Geliştirme
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İletişim konusu benim için önemli olduğundan dolayı eğitimin çok verimli
olduğunu düşünüyorum. Bu eğitimde nasıl davranmam gerektiğini daha iyi anladım.
Diğer insanlarla bu eğitimden sonra daha düzgün bir şekilde iletişim kuracağımı
düşünüyorum."
Ceyda BOZKURT, Laborant
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok olumlu, her çalışanın alması gerekir."
Cemal TAŞER, Metod - Bakım Yöneticisi
BAYRAK PLASTİK, 19 TEMMUZ 2007, BURSA
( Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İletişim hakkında bilgi sahibi olduk. Eğitimlerin devamını istiyoruz."
Osman CAN, Proses Elemanı
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitimin firmamız için verimli olduğunu düşünüyorum. Eğitimlerin arttırılması
bizler için daha önemli. Eğitmenin anlatımı ve konuya hakim oluşu başarılı.
Teşekkür ediyoruz."
Özge BURHAN, Maliyet Analiz – İK Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İletişim konusunda çok etkili ve verimli bir eğitim oldu benim için."
Hüseyin DÜNDAR, Cam Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İletişim konusunda eksiklerimizi görebildik."
Kadir BAMUR, Bakım
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitim günü ve eğitim konusu belli olduğunda benim için sıkıcı bir gün
olacağını düşünüyordum. Fakat bugün aldığım bu eğitim ve anlatılan sunum benim
için insan ilişkilerinde farklı bir pencere açtı."
Canel HASANOĞLU, Kalıp Tasarım
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Bugün bu eğitime gerçek anlamda ihtiyacımız vardı. Kendi adıma, arkadaşlarım ve
firmamız adına çok faydası olacağı kanaatindeyim. Eğitim için firmanıza teşekkür
ederim."
Atakan YILDIRIM, Yüzey İşlem Amiri
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Etkili bir eğitim verildi. Bu eğitimin firmamız için çok faydalı olacağını
düşünüyorum."
Bulut Çiftçi, Metod Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitimin içeriği iyiydi."
Neslihan DEMİRÇELİK, Yüzey İşlem Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitimin etkinliği iyi. Örneklemeler basit ve akılda kalıcı."
Orhan SALIK, Malzeme Müdürü
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İletişim konusunda firmamızda bir takım sorunlar yaşıyorduk. Bu konuda faydası
olacağını düşünüyorum. Bireysel olarak katkısı olacağını düşünüyorum."
Reside ADALI, Metod Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İş hayatımızda ve normal hayatımızda iletişim kurarken kullanabileceğimiz
faydalı ve güzel bir eğitimdi."
Barış ÖNEN, Üretim Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok verimli bir eğitim."
Gökay ÖZKAN, Bakım Sorumlusu
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Sunum güzeldi. Bana katkısı olacağına inanıyorum."
Türkan ŞENTAY, Kalite Müdürü
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğlenceli ve ilgi çekici bir eğitimdi."
Ali Can EKTİ, Proje Mühendisi
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Çok verimli bir eğitim olduğunu düşünüyorum. İnsanın kendini tanıması ve
geliştirmesi konusunda oldukça önemli bilgiler edindim."
Mesut ÖZER, Kalıp Konstrüksiyon ve Tasarım Bölümü Müdürü
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İnsan olmanın öneminin anlaşılması ve insanlar arasındaki iletişimin ne kadar
önemli olduğunun anlaşılması açısından çok değerli ve güzel bir eğitim oldu.
Eğitmenin bu konudaki bilgisi ve eğitimi verme konusundaki başarısı mükemmeldi.
Kendi adıma teşekkür ederim."
Ercan DURAN, Kalıp İmalat Müdürü
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitimde insan ilişkilerine ait konuların ele alınması ve bunların detaylarının
incelenmesi başarılı."
Okan KIRIMLI, Kalıp Tasarım
BAYRAK PLASTİK, 05 HAZİRAN 2007, BURSA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İnsan hayatının ve yaptığımız işin doğayla çevreyle evrenle alakalı olduğunu
anladım. İnsanlarla diyalog kurmanın farklı yönlerini öğrendim."
Cengiz YÜKSELEN, Kalıp Bölümü
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitimin konularını ayrıntılı biçimde dinledikçe kendi işimdeki iletşimim ve
davranışlarım gözümün önünden geçti. Bulunduğum bölümde eğitimde anlatılanların
bir kısmını uyguluyorum. Yeni öğrendiğim bilgileri de kullandığımda daha
başarılı olabileceğime inanıyorum. Sadece iş ortamında değil, sosyal yaşamdaki
davranış ve iletişimimin gelişmesi için de oldukça yarar sağlayacağına
inanıyorum. Bu eğitimi sadece şirketlere değil, aynı zamanda her bireye tavsiye
ediyorum. Çünkü eğitimde anlatılanlar kaliteli insan olmanın gereklerini
içeriyor. İyi bir toplum ve böylece toplumsal başarı için önemli. Eğitmenin çok
akıcı ve sade bir anlatımı var. Örneklerle anlatımı bilgileri daha anlaşılır
kılıyor. Metin ESER Consulting Services, oldukça organize bir Danışmanlık şirketi. Bu durum güvenilir
olduklarını gösteriyor. Şirketler ve toplum için verimli bir danışmanlık
hizmeti."
Rumiye Elçin FAKILAR, Danışma Memuru
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İletişim problemlerimin çözümünde, bu eğitimde anlatılanları uygulayacağım.
İletişim problemlerinin çözümü olduğunu gösteren güzel bir uygulama. Bu
bağlamda, iletişim eğitimi verilirken de bizimle çok iyi bir iletişim kurulduğu
kanısındayım. İş hayatı veya gündelik hayatta, daha doğrusu yaşamın kendisinde
başarılı olmak için mutlak uygulanması gerekli iletişimi, en iyi öğreten eğitim
oldu benim için. Bu eğitimi her insana tavsiye ederim. Eğitmenin anlatımındaki
akıcılık, örneklendirme ve beden dilini iyi kullanması dinleyicinin
anlatılanlardan kopmamasını, dikkatle dinlemesini sağlayan güzel bir unsur.
İçimizde var olan bazı özelliklerin, daha doğrusu bizde de olan fakat etkili
kullanan insanların kullandığı gibi kullanamadığımız özelliklerin ortaya
çıkarılması, uygulamaya geçirilmesi yönünden çok faydalı. Mükemmel uygulamalarla
unutulmazlık sağlıyor."
Ferhan ORTATEPE, Bakım-Onarım Şefi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İletişim konusunda faydalı bilgiler edinmiş oldum. Bundan sonraki iş ve özel
hayatımda bu hizmetten dolayı olumlu yönde gelişmeler olacağına inanmaktayım.
Herkesin bu eğitimi alması gerekir. Böyle bir hizmeti almak ve anlamak kişinin
kendini daha iyi ve olumlu tanıtmasına neden olur ve hayatta daha başarılı olur.
Aynı eğitmenden kesinlikle eğitim alırım. Eğitimdeki davranışları mükemmel,
anlatımı çok akıcı ve aynı zamanda sıkıcı değil, güleryüzlü. Bu tür eğitimleri
işletmelerin çalışanlarının sık sık alması, daha başarılı çalışmalarına ve daha
önemlisi toplum içinde düzgün ve mutlu bir hayat sürmelerine neden olacaktır."
Nuri KÖKER, S.N.A. İmalat Şef Vekili
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Beden dilinin satış konusunda veya özel ilişkilerdeki etkisinin boyutlarını ve
nasıl davranılması gerektiğini öğrendim. Ayrıca alt kadrolarla veya üst
kadrolarla iletişimin boyutları ve etkili davranışın nasıl yapılacağı hakkında
fikir sahibi oldum. Bu hizmeti firmalarda satış, imalat, ve üst düzey
yöneticilere özellikle tavsiye ederim. Bu eğitimin müşteri ile direkt iletişimde
bulunan satış elemanlarının performansının anında arttıracağına inanmaktayım.
Firma içerisinde ise üst düzey yönetici ile alt kadroların iletişimlerinin nasıl
olması gerektiği anlatıldığından, tüm kademelerde çalışanların alması gereken
bir eğitim. Çok etkili bir anlatımı olması ve karşısındakinin nasıl anlaması
gerektiğini gayet iyi bilmesi sebebiyle aynı eğitmenden tekrar eğitim almak
isterim."
Gökhan DÖRDÜ, Pazarlama Grup Şefi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Sağlıklı iletişim kurabilmek için gerekli olan teknikler hakkında bilgi sahibi
olduk. Çeşitli ruh hallerinde verilebilecek tepkilere yönelik bilgi sahibi
olduk. İş yada özel hayatta direkt bağlantısı ve faydası olduğunu düşünüyorum.
Sağlıklı bir iletişim, problemleri çözmede çok önemli bir etken, bu konuda daha
fazla donanıma sahip olmak gerekiyor. Gereken donanımı bu eğitim veriyor."
Mehmet ÖZCAN, İnşaat Mühendisi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Faydalı bir eğitim olduğuna inanıyorum."
Mehmet NAZİK, Kalite Kontrol Şefi
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Önce insanı tanıdık. Aktif, Pasif insanların davranışlarını tanıdık. İletişimin
alt yapısı, temel özelliklerini gördük. İnsanların zor durumlarında nasıl
yaklaşmamız gerektiğini öğrendik. Herkese bu eğitimi tavsiye ederim. Özellikle
satış, pazarlama departmanları ile yöneticilere (her kademe). Eğitmen sadece
bilgilere yer vermiyor. Örneklere çok önem veriyor. Böylece konu akılda daha iyi
kalıyor ve öğreniliyor. Eğitmenin bilgiyi aktarma yöntemi çok iyi. Umarım başka
eğitimlerde de görüşürüz."
Gülsüm YALDIZ, İnsan Kaynakları Uzmanı
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Günlük yaşamda karşılaştığım durumları daha iyi farketmemi sağladı. Artık bu
durumlarda daha bilinçli davranabilirim. Hem aile, hem iş yaşamında herkesin
ihtiyaç duyabileceği bir eğitim. Keyifli, güzel bir eğitimdi. Örnekler hepimizin
yaşadığı örneklerdi. Kaliteli yaşam için kendimize özen göstermeli,
geliştirmeliyiz. Eksiklerimizi farketmeli, kabul etmeli ve gidermeliyiz. Bu da
ancak böyle bir eğitim sayesinde sağlanabilir. Mükemmel bir eğitimdi."
Sibel EKER, Mimar
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Kurumsallaşmaya çalışan firmaların bu tür eğitimleri alması faydalı olur.
Eğitmenin akıcı bir anlatım tekniği ve bilgi birikimi vardı."
Cavit GEZERLİ, Pazarlama Müdürü
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İletişim ile ilgili eksiklerimi görüp, gidermek için düşünmeye başladım. İş
adamaları, yöneticiler, aile bireyleri, herkes bu eğitimden faydalanmalı."
Zahit BAYKAM, Genel Müdür
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Herkesin bu hizmeti alması gerekir. Eğitim alan kişilerle daha etkili iletişim
kurulacağına inanıyorum. Eğitmenin anlatımı çok sade ve anlaşılır, insanlarla
iletişimi çok kuvvetli."
Zuhal SABAH, Santral Memuru
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"Eğitimin faydalı olduğuna inanıyorum."
Mustafa OKATAN, Personel Sorumlusu
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi sonrasında)
"İletişim konusunda farklı bakış açılarının oluşması sağlandı. İletişime farklı
bir açıdan bakmaya başladım. Bu hizmeti herkese tavsiye ederim. Kaliteli bir
birey olmak için eğitim şarttır. Bu gibi eğitimlerin sürekli alınması
gerektiğine inanıyorum."
Fahrettin ÇALI, Satış Uzmanı
KAMBETON LTD. ŞTİ., 22 EKİM 2005, ADANA
(Etkili İletişim İçin Davranış Geliştirme Eğitimi
sonrasında)
"Kaliteyi ön planda tutan tüm kuruluşlara, sürekli gelişme, kalite ve yenilenme
ile ilgili fayda elde edileceği için bu eğitimi tavsiye ederim."
Galip ÖZTÜRK, Finans Şefi